فروش فرآورده های گانودرما

بیش از ۲۰۰۰ سال است که قارچ گانودرما به عنوان بخشی از روش های درمانی در طب سنتی شرقی مورد استفاده قرار می گیرد. طبق مطالعات صورت گرفته قارچ های گانودرما حاوی پلی ساکاریدها ، پپتیدها ، تری پنوئیدها ، فیبر رژیم غذایی و همینطور  مواد معدنی مختلف ، ویتامین ها و اسیدهای آمینه هستند که مزایای زیادی را برای سلامتی انسان به دنبال دارند. به همین خاطر امروزه فروش فرآورده های گانودرما بسیار مرسوم شده است. در حال حاضر قارچ گانودرما به شکل پودر گانودرما و یا عصاره در تهیه برخی مکمل های دارویی یا سایر محصولات دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

قارچ گانودرما یا قارچ ریشی نوعی قارچ دارویی است که عموما در طرفین درختان برگ ریز رشد می کند. در طبیعت ، قارچ های ریشی در پایه درختان افرا یا همگل رشد می کنند. چند گونه ی مختلف از قارچ های ریشی وجود دارد که رایج ترین آنها Ganoderma lucidum  و reishi قرمز است.

تحقیقات همچنان در مورد مزایای احتمالی قارچ های ریشی در حال انجام است. برخی از مطالعات جدید آزمایشگاهی نشان می دهد که قارچ ریشی می تواند در مبارزه با سرطان و کوچک کردن تومورها مؤثر باشد. اگر شما هم علاقه مند شده اید تا از خواص بی نظیر این قارچ دارویی برای افزایش سلامتی خود بهره مند گردید قبل از خرید فرآورده های گانودرما ، باید در خصوص خواص و انواع محصولات این قارچ و همینطور نحوه استفاده از آن بیشتر بدانید.

فواید قارچ گانودرما برای سلامتی چیست؟

همانطور که گفته شد قارچ گانودرما می تواند نقش مهمی در پیشگیری از سرطان داشته باشد. علاوه بر این در بهبود افسردگی و تقویت سیستم ایمنی بدن نیز موثر است. در اینجا توضیحات بیشتری در خصوص برخی از فواید مهم قارچ گانودرما ارائه خواهیم داد.

  • از ابتلا به سرطان جلوگیری می کند

در چین باستان از پودر خشک قارچ گانودرما به عنوان یک عامل شیمی درمانی برای مقابله با سرطان استفاده می شد. پلی ساکاریدهای موجود در این قارچ نقش اصلی را در درمان سرطان ایفا می کنند. این ماده فوق العاده اثرات پیشگیرانه بالقوه ای در برابر سرطان های ریه ، کبد ، پوست ، خون و روده بزرگ نشان داده است.

فواید قارچ گانودرما برای سلامتی چیست؟

  • به مبارزه با افسردگی کمک کند

مطالعات نشان می دهد که این قارچ دارای خواص ضد افسردگی مشابه فلوکستین است. فلوکستین دارویی است که در درمان افسردگی مورد استفاده قرار می گیرد. بر اساس یک مطالعه دیگر ، عصاره های قارچ گانودرما بر روی بیماران مبتلا به نورآستنی (یک وضعیت پزشکی همراه با اختلال هیجان) تأثیر درمانی داشته است.

  • سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند

قارچ های گانودرما دارای خاصیت تقویت کننده سیستم ایمنی بدن هستند و اغلب به عنوان گزینه اصلی درمانی برای هر بیماری کمبود ایمنی در نظر گرفته می شوند. در حقیقت پلی ساکاریدهای موجود در این قارچ با بالا بردن غلظت گلبول های سفید محیطی و تقویت عملکرد ماکروفاژهای سلولی موجب افزایش ایمنی بدن می شوند.

  • موجب تقویت سلامت قلب می شود

قارچ گانودرما در چین باستان برای تقویت عملکرد قلب مورد استفاده قرار می گرفت. یک مطالعه نشان می دهد که این قارچ ممکن است به کاهش سطح کلسترول در افراد مبتلا به دیابت نیز کمک کند و همینطور موجب افزایش سطح کلسترول خوب گردد. با این وجود به دلیل کامل نبودن نتایج این تحقیقات توصیه می شود قبل از مصرف قارچ گانودرما برای این منظور حتما با پزشک خود مشورت کنید.

  • موجب کاهش سطح قند خون می شود

بر اساس مشاهدات صورت گرفته ، عصاره قارچ گانودرما دارای پتانسیل ضد دیابتی است. با توجه به آزمایشات انجام شده بر روی موش ها ، این قارچ ها سطح انسولین پلاسما را افزایش داده و قند پلاسما را کاهش داده اند. مصرف این قارچ همچنین در جلوگیری از پیشرفت عوارض کلیوی دیابتی موثر است.

  • موجب افزایش آنتی اکسیدان در بدن می شود

قارچ گانودرما می تواند وضعیت آنتی اکسیدانی بدن فرد را بهبود ببخشد. به این ترتیب ، خوردن آن می تواند از سلول های بدن شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت کند. با این حال ، هیچ تحقیق مشخصی برای اثبات این امر وجود ندارد. اما با توجه به وجود برخی از ترکیبات مفید در این قارچ،  گفته می شود مصرف آن میزان آنتی اکسیدان بدن را افزایش می دهد.

آشنایی با فرآورده های قارچ گانودرما

شایان ذکر است مدت چندان زیادی نیست که دانشمندان شروع به مطالعه بر روی خواص قارچ گانودرما کرده اند. بنابراین انتظار می رود در آینده شاهد کشف اثرات مفید دیگری از مصرف قارچ گانودرما بر روی سلامتی انسان باشیم.

آشنایی با فرآورده های قارچ گانودرما

مدت زیادی است که فرآورده های قارچ گانودرما در کشورهای آسیایی نظیر چین، کره، ژاپن و سایر کشورها در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. این قارچ ها کاملاً تلخ هستند و به همین خاطر از آنها به طور مستقیم برای پخت و پز یا سایر اهداف آشپزی استفاده نمی شود. در عوض ، به خاطر فواید دارویی زیادی که دارند از آنها به صورت قهوه گانودرما (ترکیبی از قهوه و قارچ گانودرما) و همینطور چای ، دمنوش و کپسول گانودرما استفاده می شود. تقویت ایمنی بدن و مبارزه با سرطان از جمله مهم ترین خواص قارچ گانودرما به شمار می رود و به همین دلیل است که می گویند این نوع قارچ موجب افزایش طول عمر انسان می شود.

به جهت پاکسازی کبد با گانودرما توصیه می شود فرآورده های این قارچ را در بعد از ظهر یا عصر مصرف کنید. همچنین در روزهای اول مصرف گانودرما را با یک دوز کوچک شروع کنید و به تدریح زیر نظر پزشک میزان مصرف خود را افزایش دهید.

فرآورده های قارچ گانودرما را چگونه مصرف کنیم؟

به طور کلی استفاده از فرآورده های قارچ ریشی بی خطر است. اما با این وجود اگر در یکی از این گروه ها قرار دارید مثلا باردار هستید ، در حال شیردهی هستید ، اختلال خونی دارید یا فشار خون کم دارید ، در حال مصرف داروهای دیابتی هستید و یا تحت عمل جراحی قرار خواهید گرفت ، برای مصرف گانودرما بهتر است با یک متخصص مشورت نمایید.

همچنین به علت برخی عوارض جانبی که ممکن است زیاده روی در مصرف این نوع قارچ برای شما به همراه داشته باشد ، هرگز استفاده خودسرانه از آن توصیه نمی شود. به طور کلی بهتر است قبل از این که فرآورده های آن را در رژیم غذایی خود قرار دهید برای دانستن میزان دوز موردنیاز برای مصرف روزانه خود ، با یک پزشک و یا کارشناسان ما در شرکت سپیدخوشه نقش جهان ( ارائه دهنده محصولات قارچ گانودرما و همینطور آموزش های لازم برای پرورش قارچ گانودرما ) تماس بگیرید.

فراموش نکنید حتما محصولات اصل و با کیفیت را از مراکز معتبر فروش فرآورده های گانودرما نظیر شرکت سپیدخوشه نقش جهان تهیه کنید تا دچار عوارض ناخواسته نشوید.

فروش فرآورده های گانودرما در شرکت سپیدخوشه نقش جهان

فروش فرآورده های گانودرما در شرکت سپیدخوشه نقش جهان

با توجه به فواید قارچ گانودرما در حال حاضر فرآورده های مختلف آن در سراسر جهان به فروش می رسد. مدتی است این محصولات در داخل کشور ما نیز مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند. از این رو متاسفانه خیلی از افراد سودجو بدون برخورداری از مجوز فروش فرآورده های گانودرما اقدام به فروش اینترنتی این فرآورده ها نموده اند که از میزان خلوص و کیفیت محصولات آنها نمی توان کامل مطمئن بود.

بنابراین قبل از تهیه هر کدام از این محصولات بهتر است در خصوص معتبر بودن فروشنده و ارگانیک و اصل بودن محصولات وی مطمئن شوید. شرکت سپیدخوشه نقش جهان یک شرکت معتبر با سابقه طولانی در زمینه عرضه محصولات ارگانیک گانودرما و دیگر محصولات کشاورزی است. بنابراین می توانید با خیال راحت پودر ۱۰۰درصد اصل و طبیعی قارچ گانودرما را از این شرکت تهیه نموده و نوش جان کنید.