نحوه ی استفاده خاویار حلزون و فواید آن برای پوست

نحوه ی استفاده خاویار حلزون و فواید آن برای پوست

آیا تاکنون در مورد نحوه ی استفاده خاویار حلزون و فواید آن برای پوست شنیده اید؟ اگر خیلی در مورد خاویار حلزون و فواید آن نمی دانید ، پیشنهاد می کنیم این مطلب را دنبال کنید.

خاویار حلزون چیست؟

خاویار حلزون نوعی خاویار است که از تخم های تازه یا فرآوری شده حلزون ها به دست می آید. این تخم ها به طور کلی دارای قطر   ۳ تا ۴ میلی متر و در حالت طبیعی خود بی رنگ هستند. پس از پردازش ، خاویار ممکن است به رنگ کرم ، سفید مایل به صورتی یا سفید باشد. خاویار حلزون هم به عنوان یک پیش غذای گران در سایر رستوران های مدرن جهان محبوبیت پیدا کرده است و هم به عنوان یک ماده ارزشمند برای مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرد. در اینجا به نحوه ی استفاده خاویار حلزون و فواید آن برای پوست می پردازیم:

چرا خاویار حلزون برای پوست شما مفید است؟

یکی از مهمترین مواد تشکیل دهنده محصولات زیبایی پوست که با موفقیت به صنعت مراقبت از پوست در سراسر جهان راه یافته است ، مخاط حلزون و امروزه خاویار حلزون است. در چند سال گذشته ، تولید جهانی خاویار حلزون افزایش یافته است. چرا که استفاده از این ماده ارزشمند برای مراقبت از پوست ، روز به روز بیشتر می شود.

به طور کلی خاویار حلزون برای انواع پوست ، برای افراد جوان و مسن و برای مردان و زنان مفید است. به دلایل زیادی خاویار حلزون بهترین دوست پوست شما است. خواص ضد پیری آن فقط یکی از مزایای خاویار حلزون برای پوست است.

این ماده فوق العاده در محصولاتی مانند کرم های دست و صورت ، کرم های دور چشم ، مرطوب کننده ها و ضد جوش ها استفاده می شود. البته این لیست هر روز در حال افزایش است.

چرا خاویار حلزون برای پوست شما مفید است؟

خاویار حلزون می تواند مشکلات پوستی شما را اصلاح ، بازسازی ، درمان و ترمیم کند. از بین بردن آکنه های نوجوانی و بزرگسالی ، زخم های ناشی از آکنه ، جراحات ، سوختگی ، جراحی و …) ، چین و چروک ، خطوط ریز ، تیرگی ها و حلقه های زیر چشم ، سلولیت ، کشیدگی های جدید و قدیمی پوست ، کشش و ایجاد زخم بر روی بدن از جمله فواید خاویار حلزون برای پوست هستند.

برای کشف برخی از حقایق شگفت انگیز در مورد خاویار حلزون ها و فوایدی که می تواند برای پوست شما داشته باشد بهتر است ابتدا شما را با برخی ترکیبات اساسی آن آشنا کنیم. این ترکیبات عبارتند از:

  • کلاژن و الاستین :

متابولیسم بدن ما تا حدود ۲۵ سالگی مقادیر طبیعی کلاژن را تولید می کند و سپس به آرامی سالانه تقریباً ۱٪ از آن کاهش می یابد. این کاهش در شروع چین و چروک ها و خطوط ظریف روی پوست آشکار می شود. همانند کلاژن ، از دست دادن الاستین هم منجر به چین و چروک و لکه بر روی پوست می شود. قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا UV بنفش (از طریق نور خورشید ، دستگاه های برنزه کننده و غیره) نیز باعث از بین رفتن الاستین و پیری زودرس پوست می شود.

کلاژن و الاستین پروتئین های مرتبط با زیبایی و جوانی پوست هستند که هر دو در خاویار حلزون موجودند. آنها آب را در سلول های پوستی شما نگه داشته و باعث انعطاف پذیری پوست می شوند. بنابراین می توان گفت خاویار حلزون از اثرات ضد چروک و ضد پیری پوست برخوردار است. علاوه بر این کلاژن به بهبود بافت اپیدرم ، حفظ قابلیت ارتجاعی و لطافت بیشتر پوست کمک می کند.

  • آلانتوئین :

آلانتوئین آنزیمی طبیعی با خاصیت بهبودی و بازسازی کننده سلول های پوست انسان است که به دلیل خاصیت نرم کنندگی ، تسکین دهنده و ضد تحریک بودن شناخته شده است. این ماده (گرانولاسیون) ، یک مرحله ترمیم بافت پوست را تقویت می کند و یک آنتی اکسیدان است که با از بین بردن رادیکال های آزاد به جلوگیری از روند پیری کمک می کند. آلانتوئین به سرعت توسط لایه های داخلی پوست جذب می شود ، ترشحات غده سباسه را تنظیم می کند و از تعریق جلوگیری می کند.

آلانتوئین طبیعی موجود در خاویار حلزون از نظر زیست پذیری تاثیرات بسیار بالاتر از نسخه های مصنوعی موجود در بسیاری دیگر از محصولات آرایشی و بهداشتی ، حتی مارک های اصلی دارد.

آلانتوئین باعث افزایش سرعت تولید کلاژن و جوان سازی پوست شما می شود. آلانتوئین به طور طبیعی فرآیندهای بهبودی ، مبارزه با رادیکال های آزاد و عوامل جلوگیری از پیری زودرس پوست را فعال می کند.

فواید خاویار حلزون برای پوست

  • اسید گلیکولیک :

اسید گلیکولیک موجود در خاویار حلزون یک لایه بردار طبیعی موثر است که سلول های مرده را به آرامی از روی سطح پوست شما از بین می برد ، منافذ پوستی را تمیز کرده و به تولید سلول های جدید پوست سرعت می بخشد. گلیکولیک اسید به مواد دیگر کمک می کند تا به عمق پوست نفوذ کرده و بافت های آسیب دیده پوست را بازسازی کنند.

  • آنتی توکسین و پپتیدها :

آنتی توکسین های طبیعی موجود در خاویار حلزون در مقایسه با داروهای استاندارد موثرتر بوده و هیچ عارضه جانبی ندارند. پپتیدها نیز باعث تشدید تشکیل کلاژن و بازسازی بافت ها و رباط های پوستی می شوند. در واقع پپتیدها ساخت عروق خونی جدید را که نقش اساسی در بهبود زخم های پوستی دارند ، تسهیل می کنند.

  • آنتی بیوتیک های طبیعی :

آنتی بیوتیک های طبیعی موجود در خاویار حلزون عوامل بیماری زا در منافذ و سطح پوست (به عنوان مثال آکنه) و عفونت های پوستی را از بین می برد. علاوه بر این آنتی بیوتیک های طبیعی به عنوان یک مانع محافظ در برابر عفونت های آینده عمل می کنند. خاویار حلزون همچنین از خاصیت ضد التهابی برخوردار است که به درمان آکنه کمک می کند. همچنین برای اگزما ، پسوریازیس ، سلولیت ، چین و چروک ، آفتاب سوختگی ، بثورات و غیره مفید است.

  • هیالورونیک اسید :

یک مرطوب کننده عالی پوست است که مولکول های آب را به لایه خارجی پوست شما جذب کرده و پوست شما را مرطوب نگه می دارد.

  • ویتامین های E ، C و A :

ویتامین E یک آنتی اکسیدان است که از بافت پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند ، ویتامین E التهاب را کاهش می دهد ، باعث بهبود بافت های پوستی می شود و به مرطوب نگه داشتن پوست کمک می کند. این ویتامین با تولید کلاژن در بدن نیز ارتباط دارد.

ویتامین C از پوست در برابر عفونت های ویروسی و باکتریایی محافظت می کند و به بهبودی بافت ها کمک می کند

ویتامین A  نیز به رطوبت پوست کمک می کند و رنگ پوست را یکدست می کند.

فروش خاویار حلزون در شرکت سپیدخوشه

اگر می خواهید از مزایای خاویار حلزون برای پوست بهره مند شوید می توانید خاویار حلزون را به طور طبیعی و نه در قالب انواع لوسیون ها یا کرم ها تهیه کنید و آن را به صورت ماسک طبیعی پوست روی صورت خود قرار دهید. همین الان می توانید خاویار حلزون را سایت سپیدخوشه خریداری کنید.

منبع: https://didoncaviar.com/?lang=en