خاویار حلزون بهتر است یا خود حلزون ؟!

خاویار حلزون بهتر است یا خود حلزون ؟!

خاویار حلزون بهتر است یا خود حلزون  ؟!  دنیای زیبایی پوست مملوء از انواع روش ها و درمان هایی است که گاهی اوقات بعضی از آنها ممکن است عجیب هم به نظر برسند. مثلا خیلی از ما در مورد کرم های حاوی عصاره حلزون و تاثیر آنها بر جوانسازی و کلاژن سازی پوست شنیده ایم. اما هیچ وقت از خود حلزون زنده و یا خاویار حلزون را بر روی پوست استفاده نکرده ایم. این ها در واقع برخی از روش های مراقبت از پوست هستند که شاید خیلی از ما تا کنون آنها را امتحان نکرده باشیم.

در یکی از مباحث دیگر در خصوص میزان تاثیر حلزون زنده بر روی پوست صورت در مقایسه با استفاده از کرم حاوی عصاره آن صحبت شده است. در اینجا می خواهیم بررسی کنیم که برای زیبایی پوست خاویار حلزون بهتر است یا خود حلزون ؟! برای این منظور ویژگی های هر کدام از آنها را شرح خواهیم داد. با سپیدخوشه همراه باشید.

تاثیر حلزون زنده بر روی پوست

در حلزون تراپی پس از پاکسازی پوست صورت نوعی حلزون طبی مخصوص را بر روی ناحیه های مختلف پوست قرار می دهند. برای تاثیرگذاری بیشتر و عمیق تر نیز ممکن است بعد از برداشتن حلزون ها از روی پوست، با برخی از ترکیبات موثر حلزون نظیر خاویار حلزون پوست صورت را ماساژ دهند.

همانطور که قبلا هم گفته شد مخاط حلزون زنده سرشار از مواد مغذی ضروری برای پوست شماست که در جوانسازی و زیبایی پوست بسیار مفید است. تامین برخی از این مواد مغذی برای پوست نظیر اسید هیالورونیک، گلیکوپروتئین ، پروتئینوگلیکان و … به روش های دیگر دشوار و غیرممکن خواهد بود. بنابراین در صورت قرار دادن حلزون زنده بر روی پوست به راحتی می توان این مواد با ارزش را برای پوست تامین کرد. استفاده منظم از این روش به مرور زمان پوست شما را نرم و درخشان می کند.

علاوه بر این مخاط حلزون طبی زنده دارای خواص ضد پیری نیز می باشد. این ماده با تقویت تولید کلاژن و الاستین و همینطور با به حداقل رساندن آسیب های رادیکال آزاد، به ترمیم بافت های آسیب دیده پوست کمک می کند و سطح هیدراتاسیون پوست را نیز حفظ می کند. در واقع ویژگی فوق العاده ای که منجر شده خیلی ها علاقه مند به استفاده از حلزون زنده بر روی پوستشان شوند همین فواید ضد پیری آن است.

تاثیر حلزون تراپی

با استفاده از مخاط حلزون می توان انواع مختلفی از مشکلات پوست مانند خشکی پوست، چین و چروک و علائم کشش، آکنه ، روزاسه، لکه های افزایش سن، علائم سوختگی ، زخم ها ، برجستگی ها و زگیل ها را درمان کرد.

همچنین یکی از مؤلفه های کلیدی که در مخاط حلزون موجود است، آلانتوئین می باشد. این ماده به دلیل داشتن توانایی تسکین پوست تحریک شده و تقویت و بهبود پوست آسیب دیده معروف است.

برای درمان پوست خاویار حلزون بهتر است یا خود حلزون ؟!

نمی توان دقیق گفت خاویار حلزون بهتر است یا خود حلزون  ، چون هر دو تاثیر فوق العاده ای بر روی پوست افراد داشته اند و خیلی اوقات حتی به عنوان مکمل همدیگر مورد استفاده قرار می گیرند. به طوری که برخی از متخصصین پوست پس از استفاده از حلزون زنده، خاویار حلزون را به عنوان یک ماسک بر روی پوست افراد قرار می دهند. با این حال اگر از گذاشتن حلزون زنده بر روی پوست صورت خود می ترسید می توانید خاویار حلزون را جایگزین این روش کنید.

جالب است بدانید متخصصان پوست همین اواخر به این نتیجه رسیده اند که علاوه بر مخاط حلزون، خاویار حلزون نیز برای زیبایی و درمان مشکلات پوستی بسیار مفید است. تاثیر خاویار حلزون در فعال شدن سلول های بنیادی پوستی اثبات شده است و از این طریق می توان جلوی از بین رفتن آنها را گرفت. علاوه بر این خاویار حلزون به عنوان یک ماده سفت کننده طبیعی پوست نیز عمل می کند که اثر لیفتینگ فوری داشته  و موجب پر کردن چین و چروک های موجود روی پوست می شود. همچنین به مرور زمان خطوط ریز چین و چروک بر روی پوست را محو می کند.

مخاط و خاویار حلزون هر دو از خواص ضد پیری بسیار موثر و ارگانیک برخوردار هستند. به این ترتیب می توانند به شکل شگفت انگیزی علائم پیری قابل مشاهده بر روی پوست شما را کمتر نمایان کنند.

حتما خاویار حلزون اصل و ارگانیک را خریداری کنید

خاویار حلزون اصل و ارگانیک دارای خواص بسیار مفیدی برای پوست شما است. به طوری که باعث حفظ تازگی و جوانی چهره و پوست و همینطور حفظ سلامت آن می شود. این ماده دارای خاصیت تغذیه ای و مرطوب کننده ای است و باعث افزایش خاصیت ارتجاعی و لطافت پوست شما می شود.

تاثیر خاویار حلزون بر پوست

خاویار حلزون سرشار از لیپوپروتئین ها است، که منجر می شود پوست آسیب دیده خیلی سریع بهبود یابد، زیرا بازسازی بافت پوست را تسریع می کند. مخاط و خاویار حلزون بافت همبند پوست را ترمیم می کند و ساختار و ظاهر پوست را بهبود می بخشد.

عملکرد مخاط و خاویار حلزون بر روی پوست

  • تغذیه و بهبود پوست
  • حفظ خاصیت ارتجاعی پوست
  • کاهش چین و چروک
  • بهبود استحکام پوست

همچنین خاویار حلزون حاوی مواد منحصر به فردی مانند ویتامین ها ، اسیدهای نوکلئیک، پروتئین و مواد مغذی دیگر است که باعث تقویت حالت ارتجاعی پوست شده، ظرفیت آنتی اکسیدانی پوست را افزایش داده و عملکرد طبیعی پوست را بهبود می بخشد.

ماسک خاویار حلزون دارای خواص ضد چروک و بالابرنده پوست است و به طرز موثری باعث پاک سازی سلول های مرده سطح پوست می گردد و در نهایت پوستی نرم و درخشان را برای شما به ارمغان می آورد. برای آشنایی بیشتر با نحوه پرورش حلزون،خاویار حلزون و تهیه خاویار حلزون اصل و ارگانیک با سپیدخوشه تماس بگیرید.