فروش حلزون

حتما شما نیز بارها در مورد خواص بی نظیر عصاره ی به جا مانده از حلزون زنده بر روی پوست شنیده اید و شاید علاقه مند شده اید که برای یکبار هم شده این روش طبی شگفت انگیز را امتحان کنید. هم اکنون برخی از سایت ها، مشغول فروش حلزون زنده طبی برای درمان مشکلات پوستی هستند. اما قبل از خرید حلزون باید بدانیدکه بهترین حلزون برای پوست دقیقا چه ویژگی هایی دارد؟

اگر به دنبال یک سایت معتبر فروش حلزون هستید، باید به شما بگوییم که هم اکنون در صفحه درستی قرار دارید. اما صبر کنید! قبل از خرید می خواهیم شما را بیشتر با ویژگی ها و خواص بهترین حلزون های طبی برای پوست آشنا کنیم. همچنان با سپیده خوشه؛ سایت فروش حلزون و همینطور فروش خاویار حلزون اصل همراه باشید.

مخاط حلزون چیست؟

قبل از این که در خصوص فواید حلزون برای پوست و فروش حلزون توضیح دهیم ، بهتر است اول مخاط حلزون را بررسی کنیم. مخاط حلزون که در جهان به نام های موسین حلزون و موکوس حلزون نیز معروف می باشد، دارای بافت ژل مانند است که به صورت طبیعی توسط حلزون ها ترشح می شود و به آن ها اجازه می دهد تا به راحتی روی سطوح مختلف بچسبند. اگر حلزون با شاخه گیاهان، سنگ ها یا اشیاء تیز برخورد کنند ،  این مخاط می تواند به عنوان محافظ عمل کرده و به آنها در بهبود سریع زخم ها کمک کند.

زیبایی پوست با مخاط حلزون

ترکیبات پیچیده و فوق العاده ی موجود در مخاط حلزون طبی برای پوست شما بسیار مفید است. دانشمندان با بررسی و تجزیه و تحلیل مخاط حلزون دریافتند که این ماده ارزشمند حاوی مواد مختلفی از جمله آلانتوئین، کلاژن ، الاستین ، اسید گلیکولیک ، اسید هیالورونیک و آنتی باکتریال های طبیعی است که موجب ترمیم زخم ها و همینطور افزایش تقویت و استحکام بافت های پوستی می شود. احتمالاً قبلا نیز نام این ترکیبات را به عنوان مواد اصلی به کار رفته در محصولات ضد پیری و مرطوب کننده پوست شنیده اید.

زیبایی پوست با مخاط حلزون

در حال حاضر و در قرن بیست و یکم مخاط حلزون چه به صورت کرم های حلزون و چه به صورت مخاط ترشح شده از حلزون زنده، به ماده ای محبوب برای مراقبت از پوست صورت و بدن تبدیل شده است. اما به نظر شما ، پزشکان از کی متوجه تاثیرات شگفت انگیز مخاط حلزون بر روی پوست شده اند؟ در ادامه به تاریخچه استفاده از حلزون در طب می پردازیم.

تاریخچه استفاده از حلزون در طب

استفاده دارویی از حلزون به یونان باستان باز می گردد. بقراط جزو اولین پزشکانی است که استفاده از حلزون های خرد شده را برای درمان شرایط التهابی پوست توصیه کرده است. بعد از آن پرورش دهندگان حلزون در شیلی پس از دست زدن مرتب به حلزون ها برای بازار مواد غذایی فرانسه ، داشتن دستانی نرم و جوان را تجربه کردند. نه تنها دست های آنها صاف و نرم تر شده بود، بلکه به نظر می رسید زخم ها و التهابات آن نیز سریع تر بهبود می یابند. این یافته ها هر روز تکمیل تر شد به طوری که امروزه نیز از ترشحات حلزون به عنوان ماده شفابخش مشکلات پوستی از جمله در کاهش چین و چروک استفاده می شود.

بنابراین جای تعجب نیست که امروزه مخاط حلزون در تعداد زیادی از محصولات آرایشی یافت می شود و انواع مختلفی از مزایای پوستی را به همراه دارد. البته قبلا بنا به خواسته شما عزیزان در خصوص تاثیرگذاری بیشتر حلزون تراپی و استفاده از مخاط حلزون زنده نسبت به کرم ها و لوسیون های حاوی عصاره حلزون توضیح داده ایم. اما در ادامه می خواهیم به صورت مفصل تری در خصوص فواید مخاط حلزون زنده در مراقبت از پوست توضیح دهیم.

بیایید بر اساس مطالعات و مستندات علمی نگاهی به فواید و ویژگی های مخاط حلزون زنده طبی و آرایشی بیاندازیم.

آشنایی با سه مولفه اصلی مخاط حلزون

بسیاری از مزایای حلزون برای پوست از سه مؤلفه اصلی موجود در مخاط آن ناشی می شود. این سه مولفه عبارتند از: هیالورونیک اسید ، گلیکولیک اسید و آلانتوئین.

  • هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید یک ماده استثنایی برای تامین هیدراتاسیون پوست است که در کاهش علائم پیری بسیار موثر می باشد.

آشنایی با سه مولفه اصلی مخاط حلزون

  • گلیکولیک اسید

گلیکولیک اسید نیز نوعی آلفا هیدروکسی اسید (AHA) است که اثرات ضد التهابی ، کراتولیتیک و آنتی اکسیدانی را اعمال می کند و هم به عنوان اکسید کننده و هم مرطوب کننده عمل می کند. گلیکولیک اسید با هدف لایه برداری ملایم پوست منجر داشتن به پوستی نرم تر و روشن تر می شود.

  • آلانتوئین

آلانتوئین یکی دیگر از مؤلفه های مهم مخاط حلزون است که فواید بسیاری را برای پوست شما ارائه می دهد. آلانتوئین یک ماده مرطوب کننده بسیار ملایم و مؤثر است. علاوه بر این ، آلانتوئین از طریق لایه برداری از لایه سطحی سلول های مرده پوست توانایی صاف کردن پوست شما را دارد. آلانتوئین می تواند به افزایش نرمی پوست ، کمک به بهبود زخم و افزایش تولید سلول های پوستی نو کمک کند.

فواید مخاط حلزون طبی برای پوست

  1. پوست شما را تغذیه و از آن محافظت می کند

همانطور که گفته ترشحات حلزون ها حاوی اسید هیالورونیک ، گلیکوپروتئین ، پروتئینوگلیکان،  پپتیدهای ضد میکروبی و ترکیبات بی نظیر دیگری است که همگی با پیری زودرس پوست مبارزه می کنند. این مواد مغذی برای محافظت از پوست خود حلزون در برابر آسیب ها ، عفونت ها، خشکی و اشعه ماوراء بنفش کمک می کنند. بنابراین آنها برای پوست انسان نیز می توانند همین کارایی را داشته باشند.

  1. جای آکنه، چین و چروک و علائم کششی پوست را محو می کند

آنزیم های فیبرینولیتیک موجود در ترشحات حلزون باعث اکسیژن رسانی به سلول های پوستی می شود و این ویژگی به ترمیم بافت های آسیب دیده کمک می کند. این آنزیم ها همچنین باعث تقویت و تغذیه بافت پوستی می شوند. از این گذشته، عصاره حلزون شامل اسید گلیکولیک نیز است که به عنوان یک لایه بردار طبیعی برای از بین بردن سلول های مرده پوست مفید است و تولید سلول های پوستی جدید را تشویق می کند. این ویژگی همچنین منجر می شود تا جای زخم ها و همچنین خطوط و چین و چروک ها از روی صورت شما محو شوند.

  1. خواص ضد باکتریایی آن با آکنه مبارزه می کند

مخاط حلزون مملو از آنتی بیوتیک های طبیعی است که باکتری های ایجاد کننده آکنه را که در سطح پوست شما زندگی می کنند ، از بین می برد. در نتیجه با استفاده مداوم از حلزون تراپی داشتن پوستی روشن و بدون جوش را تجربه خواهید کرد.

  1. به لایه برداری طبیعی پوست کمک می کند

مخاط حلزون سلول های مرده پوست را از بین می برد. این ویژگی باعث می شود تا چهره شما یکنواخت گردد و خطوط ریز ، لک های پوستی و چین و چروک های شما کاهش پیدا کند. خاصیت لایه برداری حلزون به کلاژن طبیعی ، الاستین و اسید گلیکولیک موجود در ترشحات حلزون های زنده نسبت داده می شود. در عکس زیر قبل و بعد از استفاده از روش حلزون تراپی برای زیبایی پوست را مشاهده می کنید.

فواید مخاط حلزون طبی برای پوست

  1. به بهبودی زخم ها و سوختگی ها کمک می کند

آلانتوئین ، یکی دیگر از مواد طبیعی و شگفت انگیز موجود در ترشحات این حیوان دوست داشتنی است که باعث ترمیم سلول های پوستی و بازسازی بافت های آسیب دیده پوست شما می شود.

  1. سلامتی پوست شما را ارتقا می بخشد

ویتامین های A و E و همچنین پپتیدهای مس ، روی ، آهن و منگنز موجود در مخاط حلزون سلامتی و شادابی پوست شما را ارتقاء می بخشند.

فروش حلزون در سایت سپیدخوشه

آیا از مصرف محصولات حاوی عصاره حلزون که ادعای جوانسازی و احیای پوست شما را دارند خسته و نا امید شده اید؟ آیا فکر می کنید حلزون آن چنان که در تبلیغات سایت ها گفته می شود از خواص ترمیم و جوان کنندگی پوست برخوردار نیست؟ قطعا در کرم ها و لوسیون های حلزون به طور خالص از ترکیبات مخاط حلزون استفاده نشده است و در صورت کارا بودن این محصولات نیز مدت زمان زیادی طول می کشد تا اثربخشی آنها به صورت کامل روی پوست شما مشخص شود.

بنابراین شاید وقت آن رسیده که برای یکبار هم شده از حلزون های زنده برای افزایش استحکام و زیبایی پوست خود بهره ببرید. در این سایت می توانید بهترین حلزون های طبی و آرایشی را خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فروش حلزون طبی آرایشی با مشاوران شرکت سپید خوشه نقش جهان تماس بگیرید.

اگر هم خودتان به فکر پرورش این موجودات شگفت انگیز کوچک هستید باز هم راه حل شما در سپید خوشه پیدا می شود. این مرکز ارائه دهنده کلیه آموزش های لازم برای پرورش و نگهداری حلزون های طبی است. در صورتی که نمی دانید پروش کدام نوع از حلزون ها برای فروش حلزون مناسب تر است! کدام نوع از حلزون نگهداری ساده تری نسبت به دیگری دارد؟ یا حتی سوددهی فروش حلزون از چه نوعی بیشتر است؟ میتوانید روی ما حساب کنید.

شرکت مهندسی سپید خوشه نقش جهان با مشاوره رایگان به شما عزیزان، اطلاعات کافی جهت راه اندازی شغل های خانگی با در آمد مکفی را در اختیارتان قرار میدهد.با ما تماس بگیرید….